Godkänd Lennart17 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lennart17

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lennart17

Vad är ditt discord namn? Lennart17

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg-Hansa

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för jag tycker det är roligt att vara chef och ta ansvar på en arbetsplats. Jag vill också få igång Trygg-Hansa så det blir aktivt och kommer mycket kunder. Saknar att vara chef då jag var chef på trygg hansa på Unive ett bra tagg, så jag vet lite hur jag ska gå till vägar.

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell & Jobb, jag kombinerar de två väldigt bra.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja som jag skrev tidigare har jag varit Chef på just Trygg-Hansa på Unive och det var väldigt kul och det gick också bra! Sedan har jag varit chef för båtbolaget på Unive också sedan även Meko som också va på Unive. Så jag har rollspelat chef rätt mycket och vet hur jag ska göra för att lyckas med ett företag på en server.

Hur kommer du att utveckla arbetet? först tänker Jag tänker göra tydliga rutiner så folk vet vad de ska göra och stå nära min anställda så vi har bra kommunikation mellan varandra. Kommer även rensa lite anställda som inte är aktiva och ta in nya folk som vill jobba. Sedan kommer jag vara aktiv i dc och skicka ut saker i dc så de anställda har koll på läget och vet vad de ska göra. Så kommer vara en tydlig chef som alltid finns där för sina anställda så vi kan jobba på bra tillsammans, viktigt med samarbete på arbetsplatsens.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej då

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör anställa mig för jag är aktiv och har bra erfarheter inom chef jobb sedan tidigare. Jag kommer ta tagg i jobbet och få upp de på benen igen. Jag är också väldigt mogen för jobbet då jag har åldern inne och vet hur man ska bemöta kunder. Så jag känner mig redo för att bli chef på den här serven också. Sedan har jag varit chef på trygg hansa innan och de gick bra, så är redo för att göra de igen. Sedan har jag även jobbat på Trygg-Hansa på Avena också.

Hur många bans har du? har inga bans.

Macke.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
Vidare, du har 48 tim att ta din intervju annars blir du automatiskt nekad.
Lycka till!!!

Macke.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
Godkänd!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom