Intervju [Lemy] Dexan42 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Dexan42

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: Dexan42

Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Vad är ditt discord namn? dexter6262422

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Bosse johansson med uppväxten i götlaborg. Han är en social och karismatisk man. Väldigt skicklig med att knyta kontakter med folk. Redan som 12 åring så började med kriminella grejer så som rån, drog försäljning och misshandel fler tal gånger. Hans familj fanns ingenstans i bilden och han levde för de mesta som för sig själv. Denna ensamma tiden fick han att inse att han inte behöver någon annan, bara sig själv. Hans korta temperament och dåliga beslut fick honom snabbt att hamna i dåliga kretsar. Där han dock lärde sig en hel del om de kriminella livet. Nu har han flyttat ifrån och bestämt sig för att utveckla eget och bygga upp de han aldrig riktigt hade, vänner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jävligt social. Go göteborgska. Hjärtat på rätt plats. Lojal till sina nära.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kort temperament. klanting, självisk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en go tid. Gött häng och realistisk rp. Väldigt social och väldigt trevlig. Lätt att klicka med folk. Jag följer även alla regler för att få ut en så realistisk rp som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört lite rp. Mest njutit och haft roligt med vänner. Men har aldrig fått spela på en sån seriös nivå. Menar att jag aldrig fått ut de fulla med spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att ge motpartern en skön tid och en realistisk rp. I vissa scenarion så bör man ej rpa för egen vinst utan vara medveten om att fler personer spelar för att få njuta av en go och härligt rp stund.

Vad är suntförnuft för dig? Det är när man vet vilka handlingar som kan göras i olika situationer. Veta när man ska va rädd, eller kunna säga ifrån. T.ex om jag får en pistol riktad mot mig så bör jag rpa som jag hade varit i det riktiga livet. Suntförnut visar på vilken mognads grad du har.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Inte döda folk utan en giltig anledning. VDM = Inte använda sitt fordon som ett vapen. PWG = Rollspela på skador. PWG (2) = Inte bara rollspela för makt och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kan tänka på.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till intervju!

Top Bottom