Intervju Lemy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
945
Trofépoäng
18
Användarnamn: Lemy

Vad är ditt discord namn? reallemy

Vilken arbetsplats ansöker du till? Q-Park

Varför vill du bli Chef/VD? Varför vill jag bli chef? Jo, jag har märkt att Q-Park inte alls är aktivt och jag tycker att det borde bli det. Eftersom att jag inte är staff så kan jag lägga ner mycket mer tid på Q-Park och hur det ska förbättras. Nya strukturer samt system kommer att införas och Q-Parks jobbet kommer att bli mycket mer seriöst. Jag har också erfarenhet inom polis jobbet så vet vilka lagar som folk bryter emot och hur man ska hålla sig lugn i stressiga situationer.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som vanlig medborgare.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej det har jag inte men har varit jobb ansvarig samt verksamhetsledare jobb så har mycket koll på hur allting ska skötas på ett snyggt och bra sätt.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer först och främst blir mycket mer aktiv inom rekryteringen så att vi får fler anställda samt att yrket blir aktivt. Jag kommer även försöka göra något så att mina anställda har något att sträva till. Kanske en liten belöning i slutet av veckan om man har jobbat på riktigt bra. Jag kommer även att införa övningar och träningar så att folk lär sig hur man ska parkera och hur man ger ut en bot på ett bra sätt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör jag inte.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ja som sagt så har jag mycket erfarenhet inom lagen speciellt fordonslagar och vet därför hur man ska bete sig och när folk bryter mot olika lagar. Jag är också engagerad till att göra rpn samt aktiviten bättre för Q-Park och tror att jag kommer göra ett riktigt bra jobb om jag blir chef där.

Hur många bans har du? 5 (lall bans), 1 (riktig ban)

Senaste redigerad:

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
945
Trofépoäng
18
Jag vet att det redan sitter en chef på det jobbet men har aldrig sett honom inne så tror han kan vara bra att byta ut.

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Vänte-listan så länge.

Top Bottom