Nekad Larre | Medlemskap ansökning (TheLord)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Larre

Helper
Helper
Meddelanden
30
Trofépoäng
6
Användarnamn: Larre

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? sk1zzad

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 23 årig grabb som heter Ahmed, Ahmed hade en krokig uppväxt och hade det svårt. När Ahmed var 8 år gammal så bestämde hans familj säg att flytta till Sverige från somalia. När dom var på flykt så dog hans mamma så det har varit väldigt svårt för Ahmed och hans pappa i sverige, Ahmeds pappa hade väldigt svårt att betala räkningar. för att han hade inte så bra jobb han jobbade som städare och tjänade inte alls mycket pengar. Ahmed hade det även tufft i skolan då han blev utfryst och sånt för att han inte kunde språket så mycket även fast han var en kille med mycket fantasi. Ahmed uppskattade all tid med sin pappa och det roligaste han visste var att åka på äventyr. Ahmed gillade även bilar mycket och streetracing så han är väldigt bra på att köra bil och han har vunnit mycket tävlingar. Han är väldigt positiv och peppar folk som det går dåligt för och är väldigt respektfull. Men om någon är dum mot han blir han lätt irriterad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Positiv, social och snygg

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär agresiv,elak och tjurig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med sköna senario samt massa roliga minnen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ju spelat fivem i 2 år ett exempel som på unive så var jag medlem och krim.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. Man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda parterna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig de är att man ska tro att det är på riktigt, att man ska tro att det irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - att man dödar nån utan anledning VDM - Använder sitt fordon som ett vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? En sak om den är dålig så är jag piss trött nu

skiltom

Medlem
Meddelanden
35
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom