Inaktuell L1nkan | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

L1nkan

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: L1nkan

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum: 23 April 2009

Ange ditt Discordnamn: L1nkan

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är mogen och är driven inom avena och gillar bilar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5timmar om dagen nån gång blir det mer och nån gång mindre

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på avena sen december eller januari

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till Staff för jag vill att det ska bli bättre rp på servern och inte mycket regelbrott. Jag gillar även och hjälpa folk som behöver hjälp. Jag vill att servern ska bli så verklighets baserad som möjligt och jag vill att folk ska stanna på servern men även att det ska komma in fler som har bra rp och dom som inte håller på att lalla. Jag vet att jag har lallat på servern innan men nu har jag förbättrat min rp så den är på en högre nivå.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att förebygga regelbrott och hjälpa folk som har varit med om regelbrott. Jag ska också ta åtgärd på de som inte beter sig.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med aktivitet i support, report och speccing. Jag kommer även bidra med bra rp.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker lugna ner situationen. Till exempel om jag sitter i ett ärende i support och alla är högljudda så ber jag alla vara tysta och om de inte är tysta så server mutar jag dom och unmutar en i taget för att höra vad som hänt från deras parperspektiv, sedan frågar jag om dom har klipp om vad som hänt och efter det tar jag åtgärd.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:

M24

Admin
Admin
Meddelanden
262
Trofépoäng
18
Redan varit staff under perioden, lämnas vidare till ansökan 6/6.

Top Bottom