Intagen L1am | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am

Ny Medlem
Meddelanden
16
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Karlsson

Ange ditt födelsedatum: 14 April 2008

Ange ditt Discordnamn: migrationsverket

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Johan och är 17 år, på min fritid är mitt intresse att vara ute bland kompisar och umgås men jag gillar även att spela spel när jag är hemma. Jag går i skolan på gymnasiet i årskurs 2 och går på linjen EL. Jag har spelat FiveM ett ganska bra tag nu, ungefär sen 2022 och tyckt om det. När jag är hemma så spelar jag ganska mycket men hänger även i garaget stor del av tiden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Min dagliga aktivitet är galet bra. Jag är online hos avena 5-7 timmar om dagen (både på vardagar och helger) Jag är alltid öppen i PM för alla möjliga frågor så om jag inte är inne i spelet är jag alltid öppen i PM för allas frågor.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? har varit medlem sedan avena öppnade servern och har varit lite till och från på servern.

Varför ansöker du som staff på Avena? Därför jag har valt att inte rpa lika mycket som jag gjorde innan eftersom det inte är lika roligt och spännande längre för mig som det var innan, jag har nu valt att istället för att inte göra något med servern varför inte göra något som kan förbättra den och göra något som hjälper servern istället. Då tänkte jag varför inte bli Helper för det är nog det största arbetet man kan ha på servern och viktigaste. Jag har bra erfarenheter inom staff området, jag har varit de innan så jag vet hur allt fungerar inom dc, forumet och ig. Jag vet hur jag ska ta återgärder och vilka återgärder jag ska ta under viss situation. Jag vill att folk ska kunna tycka att avena är en rolig och aktivt ställe och jag kommer hjälpa till och göra så att det sker, att spelarna inte har så många problem och hjälpa folk så mycket som möjligt och så proffsigt som möjligt. Just nu är jag på den tiden jag är väldigt aktiv och spelar mycket och tänker att jag även kan hjälpa serven genom att bli staff.

Vad är din uppgift som Staff? Hålla koll så samtliga spelare följer Reglerna och inga regelbrottare fortsätter att spela. Ta Support Ärenden och förbättra RP nivån. Plus att vi har koll på att hjälpa folk när dem behöver hjälp T.ex. om hen är ny på servern och behöver hjälp med olika saker och ge hen tips på hur man kan starta och bli bättre på FiveM, då jag spelat FiveM länge.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag som staff kommer bidra med att jobba professionellt genom allt jag gör när jag jobbar som staff,support, ig reports mm. Kommer aldrig att tveka att banna någon som gör servern eller serverns Community till en dålig plats. Kommer vara aktivt att uppdatera mig vid klagomål som har kommit in från spelarna, buggar,problemspelare mm. Kommer att vara aktiv med reports och support ärenden, något som jag tror kommer att behövas till en sån här fräsch och nystartad server där många spelare kanske kommer behöva hjälp nu i starten. Jag kommer se till att serverns rykte går i rätt väg genom att specca och banna folk som inte kan bete sig ig och serverns discord, något som gör att en server går från RP till en 100k or die server, något som jag vill undvika och anledning till varför jag vill bli staff på servern. Jag kommer även att bidra mig att ta över ett eller flera ansvarområden för att kunna sticka ut mer ur staff teamet och visa mig professionell.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag har inga problem med att hantera stressiga situationer, det är ofta det har hänt någonting så att det kommer in 10-12 pers i support och skriker på varandra.
Men kan dom inte lyssna och endast skriker på varandra så kommer jag bara att deffa en part och låta ena parten förklara sin sida utav situationen och sen låta den andra parten prata för att få höra allas sidor utan att bli avbruten av någon sur skrikande unge.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Medlemskap, Donation, Jobb, Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Krim och rp

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38