Nekad Kottbullemannen | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Kottbullemannen

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kottbullemannen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228092571/

Ditt Hex-ID eller BanID: 173086

Vad är din discord tagg? fishstick208

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Nilsson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-07 104350.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte gjorde inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg två personer om gick vid gatan sen så frågade jag ifall dem ville ha skjuts efter det åkte jag med en av dem till ett hus och rånade honom men eftersom han inte lyssnade och såg mitt ansikte så dödade jag honom och dumpade han men sen andra dagen så var jag bannad för RDM men det är inte det för att det var ett scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för om man rånar en person och dödar hen är det ett scenario inte RDM

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var felaktig ban för att jag gjorde inte RDM för att jag var i ett scenario och det är inte RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

N1lsson

Servervakt Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
73
Trofépoäng
6
Nekad, ljuger i ban överklagan, var där och speccade samt har fått sett klipp!
Du får tyvärr vänta ut din tid!
MVH!

Top Bottom