Godkänd kOMPISEN | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kOMPISEN

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: kOMPISEN

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Kompisen

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Spice Momo och han är 25 år gammal och kommer ifrån sverige, Spice Momo har 4 barn, 2 killar och 2 tjejer. Spice Äldsta barn är 21 år gammal och han heter Zakarias, Spice jobbar inom polisen för att han gillar att hjälpa folk och han tycker det är ett väldigt roligt jobb, spice fyller år den 27 mars och varje år när han fyller år så brukar han åka till Liseberg och vara där varje år. Detta året 2023 så åkte Spice till Liseberg den 27 mars som han brukade och hela familjen följde med, men det hände en väldigt tråkig sak, Spice yngsta barn Mikael som är 15 år ramlade mer ifrån en karusell 29 meter högt upp var det, men Spice han är riktigt cool så han kunde rädda Mikael ifrån att dö. Och detta firade familjen med att dom skulle åka ut på stan och skjuta varenda jävel dom såg bara för att dom var så glada, men det slutade inte riktigt bra utan det som hände var att dom krockade med bilen och Mikael flög ut genom rutan och dog, Spice kunde inte rädda han för att Spice hittade inte kroppen. Spice tänkte bara fuck han sen fortsatte dom köra, och det gick bra denna gången allt gick som planerat dom sköt ner runt 25 personer sen stack dom och levde ett riktigt bra och lyxigt liv med mycket pengar, feta bilar och ett stort fint hus. Mina framtids planer eftersom att jag är efterlyst så är det att hitta ett ställe där jag kan vara utan att polisen hittar mig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Intelligent, snabb och bestämd

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lätt arg, väldigt agresiv och osmart

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och bra rp, jag kommer hålla en så bra rp nivå som möjligt för att de jag rpar med ska ha det roligt och jag vill ha det roligt när jag rpar och jag kommer bidra med en RP nivå som är rolig för båda parterna och jag kommer ha social RP. Jag har spelar på denna servern mycket innan så jag vet hur man rpar, jag kan alla regler väldigt bra för har spelat fivem i 4 år snart

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har 3000 timmar på spelet och började med rp 2020 har haft många pauser fram och tillbaka men jag kan alla regler och sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för at vinna scenariot man ska spela för att båda parterna ska ha det kul när dom rpar, man ska hålla en bra RP nivå fast man förlorar scenariot och inte bara när man vinner. Jag tycker att man ska sluta hoppa support för att man förlorar ett scenario man ska kunna tåla att man förlorar och ge den andra parten en chans så det blir roligare för båda

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, powergaming, rdm, vdm.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,841
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,841
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom