Nekad Kobbie Mainoo | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Kobbie Mainoo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kobbie Mainoo

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Ortbrink

Vad är ditt discord namn? Kobbie mainoo

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2006

Berätta om din karaktär. John guidetti är en kille som växte upp i södra delen av sveriege ute på en gård. På nätterna när Mamma och Pappa sov brukade John kolla på när billar racer på ipaden. Han viste att han aldrig skulle få en sån bil ute på landet. Då viste han att han skulle in till storstan och tjäna stor pengar. Johns dröm är att jobba på en bil affär.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Social, aktiv och bryter inte mot lagen.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Inte snabb, kan prata för mycket och gillar inte kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med aktivitet och göra andras upplevelse bättre.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på många engelska servar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska göra så det bli bra för en själv utan också för andra.

Vad är suntförnuft för dig? Att man inte agera på ett sätt som man skulle göra normalt. Som att sticka från polisen utan anledening.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Fear rp, Meta gaming och Cop bait

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt tagga med att rollspela på denna server.

Top Bottom