Klodidaonee
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Klodidaonee
Länk till din steam profil: Steam-ID: 76561199468639859
Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000159e7f673
Vad är din discord tagg? klodi3102
Vart är du bannad? Servern
Vem var det som bannade dig? Lulle
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag svor
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade krocka på en bil, min spelare svimmade, lulle och hans vänner gick ut ur bilen och gick på mig, sedan bannade han mig för VDM?
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom det inte var VDM utan en krock och jag gjorde inget fel, han gick på mig.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare för att jag följer reglerna
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag krockade, körde inte på
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Länk till din steam profil: Steam-ID: 76561199468639859
Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000159e7f673
Vad är din discord tagg? klodi3102
Vart är du bannad? Servern
Vem var det som bannade dig? Lulle
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag svor
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade krocka på en bil, min spelare svimmade, lulle och hans vänner gick ut ur bilen och gick på mig, sedan bannade han mig för VDM?
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom det inte var VDM utan en krock och jag gjorde inget fel, han gick på mig.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare för att jag följer reglerna
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag krockade, körde inte på
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja