Godkänd Kingen135 | Medlemskap ansökning [Splirran]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Kingen135

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? OLA

Vad är ditt discord namn? kinngg

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter El Machooch är 21 år. Han växte upp i en stad som heter rinkeby. Hans föreldrar hade narkotika problem el macho flydde från hans hushåll och hamnade i ett ställe som heter Solna och han hamnade på ett adoption center. Två perosner kom och adopterade honom persson när han var 8 år. Nu när han är 291år så skulle han vilja att starta ett nytt liv. Hans drömjob är att bli en ordnings vakt eller sjukvårdare för att han gillar att hjälpa folk och göra samhället bättre.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär väldigt positiv hela tiden, han har ett leende på sitt ansikte hela tiden och han håller sig lugn vid alla tillfällen..

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär har svårt att anpassa sig till nya tider och håller hårt fast vid sina egna principer, även när de är opraktiska. Detta leder ofta till konflikter med yngre personer eller nya idéer. Han har en tendens att tänka för mycket innan han agerar, vilket gör att han ibland missar möjligheter eller reagerar för sent i pressade situationer. Cornelius vill gärna framstå som självsäker och självständig, även när han är osäker eller i trubbel. Han lider hellre i tysthet än att visa svaghet. har svårt att anpassa sig till nya tider och håller hårt fast vid sina egna principer, även när de är opraktiska. Detta leder ofta till konflikter med yngre personer eller nya idéer. Han har en tendens att tänka för mycket innan han agerar, vilket gör att han ibland missar möjligheter eller reagerar för sent i pressade situationer. Cornelius vill gärna framstå som självsäker och självständig, även när han är osäker eller i trubbel. Han lider hellre i tysthet än att visa svaghet. har svårt att anpassa sig till nya tider och håller hårt fast vid sina egna principer, även när de är opraktiska. Detta leder ofta till konflikter med yngre personer eller nya idéer. Han har en tendens att tänka för mycket innan han agerar, vilket gör att han ibland missar möjligheter eller reagerar för sent i pressade situationer. El Macho vill gärna framstå som självsäker och självständig, även när han är osäker eller i trubbel. Han lider hellre i tysthet än att visa svaghet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag strävar efter att skapa genomtänkt och trovärdig rollspel med fokus på karaktärsutveckling och samspel. Jag ser RP som ett samarbete – det blir som bäst när alla får utrymme att skapa historier tillsammans. Jag är bra på att lyssna in andras spelstil och anpassa mig, samtidigt som jag gärna tar initiativ till intressanta situationer, konflikter eller oväntade vändningar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel, både på svenska och engelska FiveM-servrar. Jag har tidigare spelat olika typer av karaktärer – allt från civila till kriminella – och har lärt mig vikten av att skapa trovärdigt och engagerande RP där alla inblandade får något att spela på. Jag är van vid både vardags-RP och mer dramatiska scenarion, och jag försöker alltid bidra till att RPet känns levande och naturligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid försöker "vinna" eller komma ut på topp i varje situation, utan istället fokuserar på att skapa ett intressant och trovärdigt rollspel – även om det betyder att ens egen karaktär förlorar, blir gripen, lurad eller utsatt för något negativt. Man spelar alltså för berättelsen.

Vad är suntförnuft för dig? För mig handlar sunt förnuft om att kunna tänka logiskt, T.ex. att man inte går ut i regnet utan en tröja och shorts men att man istället går ut med ett praply om man inte har regnkläder.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr, vdm, fear rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? neej tack

Splirran

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
8
Granskar

Splirran

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom