Godkänd Khabib dragovic | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Khabib dragovic

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Khabib dragovic

Vad är ditt namn i verkligheten? Bengt (bengan)

Vad är ditt discord namn? Khabib

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Khabib är 28 år och kommer från en liten stad i Sverige. Hans föräldrar är bilmekaniker och har drivit en verkstad i många år. Khabib har vuxit upp i verkstaden, där han hjälpte till redan som liten med att räcka verktyg och tvätta bilar. Det har alltid varit hans dröm att jobba med bilar, precis som sina föräldrar.

Han är riktigt intresserad av motorer och älskar att fixa gamla bilar. På fritiden spenderar han mest tid i verkstaden, där han ofta hjälper sina föräldrar med olika projekt. Han hoppas en dag ta över familjens verkstad och kanske till och med göra den ännu större.

Khabib är stolt över sina föräldrars hårda arbete och vill fortsätta deras arv. Hans största mål är att bli en lika duktig mekaniker som dem och driva verkstaden vidare, och han ser verkligen fram emot att få skruva bilar resten av livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och bidra till en seriös Rp. Plus jag har mycket efarenhet sen innan vilket kan hjälpa mig till att bidra till bra scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man strategiskt agerar på ett sätt som gynnar motståndaren snarare än sig själv. Detta kan göras av flera olika skäl beroende på situationen. Här är ett exempel på vad det kan innebära: Till exempel ifall någon skulle robba dig så ska du rpa de bästa du kan även ifall du blir sur OOC för att motpartern ska bli så nöjd som möjligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm,vdm,powergaming,meta gaming osv. Till exempel power gaming ifall någon skulle köra in i dig och ditt fordon flyger in i en gatuvägg eller lägenhetskomplex får du ej köra iväg utan att rpa du måste se till så att de blir så realistiskt som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag till ex jag har rpat på unity rp och unive rp varit Srmod och mod på flera olika rolerplay serverar. Roliga servar men bestämde mig för att testa denna servern. Den verkar ha bra förutsättningar.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har ett bra rykte inom rp me andra folk. Dom flesta tycker att jag bidrar me roliga scenarion och har varit bra staff på serverna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom