kebab___1
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Isse
Vad är ditt discord namn? kebab___1
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. 20 år gammal Född och uppvuxen i Balkan, flyttade till staden för att börja om men gamla vanor dör hårt. Har en bakgrund inom bilstölder och smuggelverksamhet. Känd för att vara snabb med både händer och beslut. min personlighet är Kall, taktisk och lojal mot dem han litar på. Pratar inte mycket
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär stark, modig och bestämd
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär gillar att ha för mycket makt, blir arg lätt och hatar många
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och jag är aktiv
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit på förorten roleplay och onyx
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte baera ska försöka vinna varje scenario
Vad är suntförnuft för dig? vet inte
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är random death match
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? kebab___1
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. 20 år gammal Född och uppvuxen i Balkan, flyttade till staden för att börja om men gamla vanor dör hårt. Har en bakgrund inom bilstölder och smuggelverksamhet. Känd för att vara snabb med både händer och beslut. min personlighet är Kall, taktisk och lojal mot dem han litar på. Pratar inte mycket
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär stark, modig och bestämd
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär gillar att ha för mycket makt, blir arg lätt och hatar många
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och jag är aktiv
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit på förorten roleplay och onyx
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte baera ska försöka vinna varje scenario
Vad är suntförnuft för dig? vet inte
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är random death match
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej