Godkänd kebab123 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kebab123

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: kebab123

Ditt namn: Edvin

Ange ditt födelsedatum: 4 November 2010

Ditt Discordnamn: kebabpizza1.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar köra dhl och tjäna pengar och åka runt med mina kompisar och bara chilla och snacka med olika människor.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? En månad

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 gång.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag hade velat hjälpa till att hålla reda på servern och spelarna så det blir ett roligare rp och försöka hjälpa alla. Men även att säga till dom som håller på och stökar. även att hjälpa andra spelare som är rätt så nya och försöka hjälpa dom och berätta hur allt funkar och försöka bara hålla reda på servern.

Har du tidigare varit blacklistad? nej aldrig

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att vakta servern genom att säga till spelare som håller på och lalla eller tramsa och försöka att få en finare rollspel upplevelse. Även att hjälpa spelare som är nya och säga till dom som stökar och ge dom varningar så dom kanske också lär sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tror att jag hade passat som det och jag tycj´ker att det är en bra server men kan även vara lite för mycket lall. jag hade velat hjälpa att avena skulle få en finare rollspel och att det inte blir lika mycket lall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Abuse är när en servervakt hade använt det till sin egna fördel genom att till exempel att hota andra spelare med att skicka iväg dom när dom inte gjort något fel för att hjälpa sig själva.

Korruption är ifall man skulle tagit emot mutor så dom inte får ett straff genom att till exempel ge pengar.

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Vidare!

User222