Inaktuell kebab123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab123

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
3
Användarnamn: kebab123

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Ange ditt födelsedatum: 4 November 2010

Ange ditt Discordnamn: Kebapizza1.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en fjortonårig kille som gillar att greja med maskiner jag gillar djur. Tycker även att det är kul att vara ute med kompisar och hitta på olika saker som tex att åka iväg och fiska eller träffa andra polare

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag brukar vara aktiv rättså ofta när jag är hemma men det är oftast på kvällen men nu ifall jag skulle bli staff så hade hag kunnat vara lite mer aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? En månad ungefär jag tycker denna server är väldigt bra och rolig jag tycker att det är roligt att det har kommit fler människor

Varför ansöker du som staff på Avena? Anledningen jag söker till staff är pga av att jag har varit servervakr och tycker det är kul genom att hjälpa och fixa bättre rp. Jag tror att jag klarar av steget nu och ta ett steg längre framåt och försöka och hjälpa spelare så det blir en bättre rp så alla blir nöjda. Jag tycker även det är kul att sitta i support för det är trevliga staffs så jag hade också velat bli en i det teamet. Jag har även hört från andra staffs att dom tror att jag skulle passat bra till staff.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff beror lite på vilka områden men oftast är det att man ska flyga runt och leta efter brott eller saker som människor gör fel och försöka fixa det så det blir finare rp.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Försöka hjälpa till med saker. Som tillexempel donationer jag har sett att många har klagat på det så det hade kunnat vara kul och hjälpa dom med det och jag hade även velat sitta i support och lära mig hur det funkar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar det bra jag skulle försöka hjälpa en person i taget och inte bli riktigt stressad själv. Jag hade försökt vara lugn så dom andra kanske också lugnar ner sig å blir det lättare.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
+++++Rep riktigt skön kille som är mogen nog att kunna hantera staff rekommenderar grovt att göra han t staff

Senaste redigerad:

Dubz

Mod
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
51
Trofépoäng
8
+rep