Nekad .katten1337 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.katten1337

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: .katten1337

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? .katten1337

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2010

Berätta om din karaktär. MiMin karaktär är 24 år gammal och heter Liam Larsson, Han kommer från en relativt medelklass familj i Stockholm. Hans familj, som är helsvensk, består av hans två bröder och hans syster. Han är den äldsta av barnen. Karl hade en ganska jobbig uppväxt då hans far dog när Karl var 11. Karls största intresse i livet är bilar, aktier och gambling. Hans kärlek för bilar uppstod i tidig ålder, hans älskade som barn att hjälpa far med sina bilar, han gillar sport och superbilar men hans största intresse är projekt bilar, konceptet att bygga sin egna bil från grunden tycker Liam är fascinerande. Liam gillar även att investera pengar och lära sig mer om aktiemarknaden då hans största dröm är att bli rik. Liam beskrivs som en omtänksam, snäll och lojal man som skulle göra vad som helst för sin familj och sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig kreativ och social rp. Samt även krim rp då jag funderar på att bli krim igen. Jag kommer även se till att RPa på ett sätt som lyfter servern och får den att se bättre ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag kommer att göra utmanande men rättvisa scenarion där båda parter kan ta del av både vinster men också förluster. Det handlar inte alltid om att vinna, utan om att skapa RP för oss båda där vi båda får något positivt ut av upplevelsen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM, RDM, Shoot on site, sunt förnuft, snacka utanför ooc, Fearrp, meta, NLR mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Lemy

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
325
Trofépoäng
18
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom