Nekad Kalleskaviar08 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalleskaviar08

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Kalleskaviar (lurrinopingvin2)

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Andersson. Han är 19 år och är uppvuxen i Malmö. När han var yngre hade han det ganska svårt. Det var bråkigt i området där han bodde och han hamnade ibland i problem och gjorde saker han inte borde ha gjort, speciellt när han umgicks med fel personer. Men nu har Lukas bestämt sig för att ändra på sitt liv och börja om på nytt.

Han är en snäll och omtänksam person, särskilt mot vänner och sin familj. Lukas hjälper alltid till om någon nära behöver stöd, för han vet hur det känns att inte ha det så lätt. Han är väldigt intresserad av bilar och han älskar att meka och drömmer om att någon gång kunna jobba med bilar, kanske ha en egen verkstad eller bilfirma.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Väldigt social och gillar folk. Lojal mot sina vänner. Smart och tänker snabbt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Litar inte på nya personer. Blir ibland stressad. Kan dras tillbaka till gamla dåliga vanor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rollspel. jag kan också bidra med att hitta på roliga historier och se till att andra spelare också får en rolig upplevelse. Är även bra på att inkludera nya spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit staff på Penguin Roleplay där jag hjälpte till med att hålla ordning och att fixa så att allt fungerade bra. Jag har också spelat mycket rp och kört nästan alla whitelist jobb på den servern, så jag har fått bra koll på hur olika roller fungerar och hur man spelar seriöst. Tack vare det vet jag hur viktigt det är att följa regler och skapa bra och roligt rollspel för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid försöker vinna själv, utan kan låta andra få lyckas ibland så att det blir bättre och roligare rollspel för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Att använda hjärnan, tänka efter och vara snäll. Inte göra något dumt mot andra och alltid tänka på hur man själv vill bli behandlad. Det innebär också att du ska göra allt så realistiskt så möjligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte köra på folk med bil med flit (VDM) Man får inte gå tillbaka till platsen där man dog direkt (NLR) samt att man ska spela med sunt förnuft och med realistiska scenarion

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag alltid spelar för spelarnas bästa

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38
Nekad,
Anledning: Du måste hette samma på steam som på discord.

Du får ansöka igen om 24h!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng