Nekad Kalle12 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Kalle12

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kalle12

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199613068072/

Ditt Hex-ID eller BanID: 608258

Vad är din discord tagg? Larry

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? User222

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-14 034602.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror tuvär inte själv vrf han bannade mig jag vet varför och jag ber om usäckt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var någon som såg jätte rolig ut och konstig ut han började slå mig och sen så var det slagsmål där inne och Bengt då slog till han med en baseboll klubba och sen så sa han som jag blev slagen av och slogs mot han ville köra 1v1 slagsmål sa han och då slog jag han en gång och han var död efter de var inte meningen att han skulle dö, förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban de var jag som gjorde fel men de var inte meningen och jag är ledsen för de jag har gjort förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men de har varit felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort många saker annorlunda från att börja med hade jag inte behövds säga något mot han eller ens prata med han jag skulle bara inte slagit tillbaka och hade kunnat gjort många andra saker men var fortfarande inte meningen att han skulle dö

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de är jag medveten om

Senaste redigerad:
Top Bottom