Nekad Kalle12 | Servervakt Ansökan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle12

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Ditt namn: Wilton

Ange ditt födelsedatum: 15 Juni 2011

Ditt Discordnamn: coco_rust/ Gurkan

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Min dagliga aktivitet på servern är mer än 8 timmar per dag. Men kan också öka.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag vet inte riktigt hur länge jag har varit Medlem på Avena men är mer än 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag vet inte riktigt hur många gånger men vet att jag har fått 3 eller 2 felaktiga bans har nog 6 totalt bans.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag ansöker till servervakt på Avena för de är så många som inte kan bete sig. Folk som bara vill förstöra folk som bryter regler. Jag själv
som spelar på Avena väldigt mycket då de hade varit bra om jag skulle kunna hjälpa servern och säga till alla lalare och dom som bryter mott reglerna.

Har du tidigare varit blacklistad? Jag har inte varit blacklistad.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Uppgiften servervakt har är att inte lala själv och see till att andra folk kan bete sig så de blir roligare RP då dom inte beter sig ge man dom kick gör dom något grovt så reporterar man.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag har sett att de har kommit mer folk inte kan bete sig. Jag som då spelar mycket på Avena hade de ju varit bra om jag hade kunnat hjälpa till lite också.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Jag vet inte riktigt vad man har för abuse som servervakt men skulle säga att korruption och abuse som servervakt hade ju om jag exemple kicka någon många gånger för de minsta eller kickar folk jag själv bara inte gillar.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38