Inaktuell Kakan | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: Kakan

Ditt namn: Tim

Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2011

Ditt Discordnamn: kakmonstret9445

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är 13 som sagt jag gillar att spela på dagarna mycket olika spel men mest intresse för fivem, Jag går även på fotboll och jag gillar att hänga med polare.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Måndag, lite på tisdag pga fotboll, lite på onsdag pga fotboll, Torsdag, ganska mycket men inte på dan pga fotboll.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? typ 2 år på og valon, men på avena endast typ sedan start något sånt.

Varför ansöker du som staff på Avena? varför jag ansöker till Staff är för att jag vill förbättra sociala rpn även rpn allmänt. För jag har spelat nu sedan start på avena och rpn har varit väldigt mycket bättre en på valon och de tycker jag om att se men den kan bli bättre genom att förminska skjutningar och biljakter på bilar som åker på trafik stopp.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att förbättra rpn ig och ta mycket report och ta supports och specca mycket och hålla koll allmänt i dcn och ig skulle jag nog påstå. Även vara trevlig och inte säga olämpliga saker om någon hoppar väntrum sup och kräver hjälp då ska jag prestera mitt bästa så kanske de får vad de nu vill elle vad anledning var att de hoppa.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer förbättra rpn ingame och ta mycket reports och specca mycket och även ta mycket supports. Även försöka hitta problem spelare och banna så inte rpn sänks pga att vi har mycket problem spelare och regelbrytare.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer att muta en i tag om alla sitter och skriker på varandra och alla ba pratatar i mun på varandra för då kommer jag inte komma någonstans och även om jag är helper och de angår något som är lite allvarligt så kanske jag tar in någon som är högre uppsat en helper men annars så skulle jag fråga om någon annan helper kan komma men är de en lung situation så kommer jag hantera de själv genom att lyssna från allas perspektiv även fråga om någon har klipp så jag kan utgå från de även.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom