Nekad JUST GAXXO | Medlemskap ansökning (Ghost)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

JUST GAXXO

Medlem
Meddelanden
33
Trofépoäng
6
Användarnamn: JUST GAXXO

Vad är ditt namn i verkligheten? SEDDIN

Vad är ditt discord namn? gaxxo47

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. jag vill vara en gangster

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snygg,söt,manlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär gör brott.dumma saker och kan vara dryg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att vara en engagerad och pålitlig spelare som sätter berättelsen och samspelet med andra i fokus.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har sett lite på TIK TOK

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid måste "vinna" själv, utan ibland låter den andra parten få ett bra utfall för att skapa bättre och mer realistiskt RP. Det kan vara att man förlorar ett bråk, blir gripen eller helt enkelt låter scenariot utvecklas på ett sätt som gynnar berättelsen, inte bara ens egen karaktär.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att kunna tänka logiskt och rimligt i olika situationer, och att ta ansvar för sina handlingar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inga OOC-prat i IC-chatten,Kriminella / Ped-roller kräver godkännande,Inget fusk eller korruption

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Top Bottom