Godkänd JuelL | Medlemskap ansökning [Hydra]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JuelL

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? muhammadskywalker

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Jens föddes år 2002 i staden Avena, han hade få intressen men det han var mest intresserad av var bilar och pengar. Jens som kom från en fattig familj hade svårt att uppnå sin dröm så han började istället jobba som mekaniker och lärde sig fort hur man hantera och laga bilar, hans mål nu är att få ett jobb på Mekonomen eller en annan bilfirma. Jens är en omtänksam kille med många sociala förmågor

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Alltid lugn och logisk Jag tappar aldrig humöret, vilket kan vara bra i stressiga eller dramatiska situationer. Snabb på att komma med idéer Jag kan snabbt hitta lösningar, planer eller repliker som passar scenen .Minns detaljer bra Jag glömmer inte viktig info om t.ex. karaktärer, affärer eller brott, vilket hjälper i längre storylines.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan vara för försiktig och undvika risker, vilket ibland gör spelet mindre spännande. Jag har svårt att spela riktigt elak eller skurkaktig, eftersom jag vill hålla en positiv stämning. Jag kan vara för pratglad och ibland ta över samtal eller scener för mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och kreativt rollspel där jag spelar trovärdiga karaktärer med tydlig personlighet och bakgrund. Jag skapar engagerande scenarier som drar in andra spelare, oavsett om det handlar om kriminellt spel, företagande eller vardagligt RP. Jag följer alltid regler, använder sunt förnuft och respekterar andras spelupplevelse. Dessutom är jag bra på att hjälpa nya spelare att komma in i RP världen på ett naturligt sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på många olika serverar svenska samt engelska till exempel unive och new leaf. samt fler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du ibland låter den andra vinna eller lyckas, för att göra rollspelet mer intressant och verkligt. Det handlar inte om att förlora, utan om att skapa bra spel för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att tänka smart och göra det som känns rimligt och realistiskt. Inom RP betyder det att agera som en riktig person skulle gjort i samma situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc rdm vdm metagaming nlr döden och den viktigaste suntförnuft de klart alla är lika viktiga

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men inte mycket mer än att rp jag har mycket erfarenhet utav och servern samt spelarna skulle kunna gynna av scenarion jag är delaktiga utav.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom