Nekad JontePonteV70 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

JontePonteV70

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: JontePonteV70

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? BonBon Jonte

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Niklas Figgesson och är en charmig och rolig kille som ofta hjälper till när en person är i fara. Han har haft en väldigt bra uppväxt med mycket kärlek från sina föräldrar. Niklas gillar bilar och att träffa nya personer. Niklas vill bli en miljonär så han slipper jobba och bara njuta av livet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hjälpsam, charmig och trevllig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli arg när andra personer retar honom, kan vara lite klunsig och är lite trög i huvet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla ska få den hjälp dom behöver, som till exempel bilmekaniker, ambulans eller polis

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat i ungefär 2 månader och vill köra mer seriöst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska agera på ett sätt som bidrar till den andra personen, även om jag går miste om en fördel eller vinst.

Vad är suntförnuft för dig? Inte skapa massa kaos i onödan och att alla ska ha en rolig stund

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte döda någon utan anledning, man ska inte köra på personer utan anledning och att man inte minns något innan man dog

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag tar detta på allvar och vill ha roligt

01rami1h

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
18
läser