Godkänd jonnyskunk | Temporär Ban Överklagan [Sjödin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonnyskunk

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hansson420/

Ditt Hex-ID eller BanID: FiveM, HEX - steam:11000010c05be2d

Vad är din discord tagg? jonnyskunk

Vem var det som bannade dig? Sjödin

Bild på banmeddelande: kuk.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Han visade klipp och jag förstår hur illa de såg ut på de klippet men de va verkligen inte menat så då jag inte såg honom och skulle bara relogga för fick blackscreen då min dator suger

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag sålde droger på piren och gick fram till en och försökte erbjuda droger men fick blackscreen sen sprang jag tydligen och hoppade över kanten på piren när ja hade blackscreen av misstag och sen hann jag inte joina igen, isåfall hade jag självklart kunnat fortsätta på scenariot och tagit mitt straff om de nu hade blivit så att jag torskat.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Hade han bara låtit mig joina innan han bannade mig hade jag ju kunnat joina och fortsätta scenariot, gärna då de bara blir kul med lite poliser så de händer något i rp'n.
Men på klippet han skickade till mig så såg de rätt så illa ut, så ja jag tyckte bannen va felaktig för jag kunde inte hjälpa att jag fick blackscreen så han(Sjödin) kunde ju faktiskt ha frågat mig först ifall de hände nåt så jag hade haft en chans och komma in o fortsätta scenariot för de hade jag gärna gjort!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Fearrp men då va vi inte riktigt överens men tog den bara för jag inte pallade ta diskussion och ja, självklart försöker jag tänka extra på och inte fear rpa sen dess. Sen den första bannen minns jag inte

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ni vill väl att jag ska säga att jag hade kunnat skita i och combatlogga men de hade ju blivit svårt då jag inte riktigt uppfattade att de va spelare i närheten av mig när jag hade blackscreen, men jag får väl försöka va mer försiktig och hålla koll

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Status