Jonas Andersson | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Jonas Andersson

Helper
Helper
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ange ditt födelsedatum: 24 September 2009

Ange ditt Discordnamn: Icarus34_

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Adam, 09a, gymmar och sportar, mogen gillar att lära sig nya saker, nyfiken och kreativ.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? oftast från 15:00 till 20:00 beror lite på träning + skola. Så ca 5 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan 6 Augusti

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff hos Avena eftersom jag gillar att bidra till en trygg och roligspelmiljö. Också att jag gillar att hjälpa andra och lösa problem och se till att reglerna följs så att alla i servern får en bra upplevelse om hur bra rp är. Jag har också tålamod så jag kan sitta och specca personer i ett tag och se om de gör fel eller bryter mot regler. Så jag speccar oftast en lite längre stund hos spelare, kanske 5-10min för att vara säker att de följer och gör rätt. Samt som staff vill jag vara en trygg punkt som både spelare och andra i teamet kan lita på.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att alla regler följs, och att alla spelare för en rättvis spelupplevelse. Det innebär att jag hjälper spelare när de behöver stöd, hanterar konflikter på ett lugnt sätt, samt agerar snabbt om någon bryter mot reglerna. Och vara en person som folk ser upp till, dvs att jag ska uppföra mig och göra det jag ska göra, inget dåligt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med engagemang, tålamod och rättvisa. Jag vill hjälpa spelare att trivas, stötta nya medlemmar och se till att konflikter löses på ett lugnt och respektfullt sätt. Jag bidrar också med aktivitet och närvaro på servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och tänka klart innan jag agerar. Jag försöker alltid se situationen ur flera perspektiv och fokuserar på att hitta en rättvis väg framåt. Om det blir för hetsigt så prioriterar jag en sak i taget så att jag inte känner mig så stressad i onödan, men jag tar alla ärenden snabbt och bra.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Medlemskap

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Servervakt, jobb

Top Bottom