Intervju JOLLE | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

JOLLE

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Johansson

Vad är ditt discord namn? JOLLE

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Hansson och är en kille som tycker väldigt mycket om bilar. Han gillar att meka i garaget och vet mycket om motorer. På fritiden läser han om nya bilmodeller och drömmer om att en dag äga en sportbil. Just nu har han ingen bil men jobbar hårt på skroten för att tjäna ihop pengar till en bil. Gustav är snäll och hjälpsam. Om någon har problem med bilen är han alltid den första som ställer upp. Han gillar att ta fartfyllda bilturer och bara njuta av att köra.
Gustavs Pappan jobbade som bilmekaniker, och redan när Gustav var väldigt liten brukade han följa med till verkstaden. Han satt ofta på en verktygslåda och tittade på när pappa lagade bilar. Ibland fick han hålla en skiftnyckel eller hjälpa till att torka av olja, och han älskade att få vara med.
Farbrorn, som bodde i huset bredvid, var också intresserad av bilar – men han körde helst och pratade gärna om gamla klassiska modeller. Han brukade ta med Gustav på små bilturer ute på landet, där de kunde köra i lagom fart och lyssna på musik från 70-talet. Det var deras lilla grej.

Gustav hade det inte alltid lätt – det var inte så mycket pengar hemma, och ibland fick han klara sig själv när de vuxna jobbade sent. Men han kände sig ändå älskad och trygg, särskilt när han var i garaget med pappa eller på väg någonstans med farbror. Det var där hans kärlek till bilar började.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är lugn, Han har en tydlig drivkraft och Han är händig med motorer och bilar eller annat som har med fordon att göra.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är lite halv döv, Han är dålig på att be om hjälp och han är lite av en besserwisser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara väldig seriös när jag är med i ett scenario eller liknade och att jag kommer inte lalla och förstöra servern genom att rdma eller bara förstöra andras scenarion. Och jag kommer att försöka göra servern roligare för dom som rpar igenom att försöka dra igång spontana bilträffar och streetrace.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag tex Bergstoppen, nattstaden, unive, unity och bryggeriet sen massa andra men det var länge sedan, har haft en liten brake från FiveM i typ 2 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inebär att man ska rpa så det blir rolig för båda sidorna som tex i ett butiksrån att både mig och polisen har det roligt i scenariot så jag inte bara går för vinst i ett scenario tex krockar hårt men bara drar ändå

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka till innan man gör något tex tänk efter på vad tanken är med din handling

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR: att man inte kommer ihåg vad som hände innan sin död. COPBAIT: att man försöker få polisens uppmärksamhet igenom att tex dra fullt på vägen om man ser dem bara för att få snutjag. FEARRP: Att man ska värna om sitt liv. Metagaming: att man tar info från saker som man inte fått genom servern tex att polaren säger att han behöver hjälp igenom discord och jag åker ditt för att hjälpa honom.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38

Granskar!​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Top Bottom