Intervju Johan | Medlemskap ansökning [[queztx]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Johan

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Johan

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? ByggareBomb#5427

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Johan Erikson är en Klassisk svensson som är 35 år gammal född och uppväxt i en liten stad i västra sverige han älskar natur livet fiske och svamp plockning är han största intressen just nu jobbar Johan inom handels han största dröm sen han var liten va att bli polis och nu flyttar han till Centic för att utbilda sig till sin största dröm (hans känslor är lugn trygg och skämtsam)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga rollspel en positiv atmosfär och dela med mig om mina kunskaper till nya medlemmar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tåla förlora scenarion för motpartens skull och inte alltid för sin egna vinning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait lockar polisens uppmärksamet, VDM använder ett fordon som vapen, combatlogging lämnar mitt i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat mycket RP på unturned

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gillar träffa nya människor och dela med mig av min kunskap inom RP

QueztX.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
43
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom