Intervju JoelCrona | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

JoelCrona

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: JoelCrona

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans

Vad är ditt discord namn? KFC st.francis

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Joel) är egentligen en vanlig kille med stora drömmar. Han vill köpa sin drömbil och sitt drömhus men allt detta kräver såklart att han jobbar, o jobba ska han. Joel vet hur man beter sig han slösar inte någons tid och särskilt inte polisens, han har respekt för polisen och vet om att han kan vända sig dit om han skulle behöva.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Joel är en trevlig kille som har ett bra humör och tycker om att hjälps och stötta andra. Joel jobbar på mycket bra då han vet om att inga mål går att uppnå utan lite slit.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Joel som många andra kan bli lite stressad, Joel har en diagnos som är ADHD men det behöver självfallet inte bara vara negativt utan kan också vara till hans fördel. Men med detta så kan han också bli arg men han börjar lära sig att kontrollera det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Joel kan bidra med inte minst ett gott skratt från dem han möter utan han hjälper gärna folk på olika vis och han ser till att rätt ska vara rätt och att jobb blir utfört och att det blir utfört korrekt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite men har hört att detta ska vara en bra server så ser fram emot att lära mig mer och nya saker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara tänker på att vinna själv hela tiden. Typ om man blir rånad så spelar man med istället för att bara försöka skjuta direkt. Det handlar om att göra bra RP, inte vinna varje gång.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka som man skulle gjort i verkligheten, Tillexempel som att man inte ställer sig mitt på vägen o antar att bilarna inte ska köra på dig, eller att man kan hetsa mot polisen utan konsekvenser. sånt man inte hade gjort i verkligheten bör man inte göra i rp heller.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Metagaming, Copbaiting, combatlog.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar detta seriöst och ser fram emot att kunna jobba och uppnå mina mål. Jag tycker att rätt ska va rätt och ska följa alla regler och försöka få så många andra som möjligt att göra detsamma.

Top Bottom