Nekad Joel_boel | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel_boel

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: Joel_boel

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198010079542/

Ditt Hex-ID eller BanID: 567083

Vad är din discord tagg? 🎀Ringnes🎀

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Elias200

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-20 132527.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en grabb som slog mig från sin motorcykel och jag satt på min kompis motorcykel så då blev jag sur och slog honomn men han dog inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde inget fel det var han som slog mig typ 10 gånger och jag slog 3 gånger och sluta så blev jag bannad i 4 dagar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för min kompis satte i bilen och gjorde massa duma saker och jag laggade också och då så blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte slå till backa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

xelias200

Ny Medlem
Servervakt
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
nekad, anledningen är att du dog o sen det första du gör är att skrika på honom och säga du kan inte bara slå mig sådär samt börja slå han bara för att du får vänta ut din tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom