Godkänd Joel_boel | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Joel_boel

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: Joel_boel

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198010079542/

Ditt Hex-ID eller BanID: 276055

Vad är din discord tagg? Ringnes

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Sjödin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-22 205130.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var sur och sa en sak som inte var bra och nu har jag växt upp och kommer aldrig säga det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ok det var länge sedan men jag kommer ihåg lite jag var sur på han för han putta mig och körde på min bil tror jag och sen tog han min bil så jag sa ett dålig ord och det var inte bra av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag skulle bara gåt iväg istället för att säga något Jag ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit en gång till banad med rasism men det var felaktig för att det var en som sa n-ordet och sen trode dom att det var jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara gått ivägg och inte sakt något och sen ignorera dom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag jag ber så hemskt om ursäkt🙏

Top Bottom