Nekad JessicaTomilla1990 | Medlemskap ansökning [Plymuf]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JessicaTomilla1990

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: JessicaTomilla1990

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? gurra111111

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Anders cigg han var väldigt mobbad och misshandlad som liten men det stoppade inte hans intressen för bilar. Hans familj var väldigt fattiga och en dag så lämnade hanns pappa spårlöst. När han började gymnasium så fick han några vänner och blev lite bättre physiskt. Så en dag tog han tag i sitt liv och började leta efter ett jobb. Det tog han 3 år att plugga klart och hitta ett jobb. Men efter 3 år så slutate hand på sitt jobb och söker nytt jobb på Unive roleplay (Mekonomen)

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Rolig, snäll, trelivg

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir lätt arg, Ensam, Inte många vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att få skratt och hjälpa folk med bilar. Kan också göra stämningen allmänt bättre

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i snart över 2000 timmar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska inte alltid vinna ett scenario. Tänk dig att du blir rånad. Rånaren har en kniv och du spelar inte med. (du bryr dig inte om du dör)

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska spela med logiskt tänkade

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm: Skjuter nån utan anledning, vdm: Använder sitt fordon som vapen, copbait: Vill få polisen efter sig medvetet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Plymuf

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom