Nekad jane | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

jane

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? Gardin#4098

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär utspelar sig som en intressant fordons intresse och gillar bilar som man då förstår samtidigt så gillar min karaktär gemenskap och gillar hur man berättar om sig själv med mera han är också en glad och trevlig person som sprider glädje över allt

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär har ett bra fordons intresse kan alltså mycket om bilar gillar att sprida glädje ocxh den tredje är att han kommer bra överens med folk

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han gillar inte folk som inte är fordons inttreserade kan också bli sur ibland om man stör han när han pratar i telefonen och den sista nackdelen är att han stör sig på folk som bara är med han för att han har pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bättre fordons inriktad rp på servern samt att man min karaktär bidrar till en bättre gemenskap på servern och en härligare upplevelse. han kan också bidra med att om han blir anställd på något bil jobb så kan han bidra med en bättre rp inom företaget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag spelare på en annan server där jag jobbade på en bilverkstad och då har fått ett störe intrese för bilar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela som om man skulle i verkligheten och försöka bete sig som det samt att man ska spela med om någon blevb skadad så ska man göra som man skulle göra i verkligheten

Vad är suntförnuft för dig? att man ska ta beslut som man gör i verkligheten om man skulle köra in i en stolpe i spelet så ska man kalla på ambulans med mera för det är samma som i verkligheten för att du kanske skulle bli skadad i verkligheten och då spela som att du skulle vara i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm menas med random deth match,frp,copbait.suntförnuft,combatloggin, powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? en rolig kille som gillar att rpa

Top Bottom