Nekad jaggillarhomosexuella | Medlemskap ansökning [Madzn]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? pinguthepenguinn

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter thomas abdullah hans pappa är afghan men hans mamma är svensk men dom dog i en tragisk olycka när han var liten vilket gjorde så att han bodde med sin morbror på landet och växte upp som bonde men dom var väldigt fattiga så dom hade bara råd att köpa äldre begagnade traktorer och liknande och där utbilda han sig ett intresse om motor bilar och andra fordon så hans dröm är att börja jobba på sc styling

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär social rolig smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär hybris uppkäftig kort temprament

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har rpat väldigt länge vilket gör så att jag har hög erfarenhet inom rp vilket skulle bidra till andras nöje när dom rpar på servern men även generellt kvaliteten av servern rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja unive, vation, nattstaden, deverse, snöstaden, lucid city

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexempel att man inte kan bara gå fram till någon helt utan anledning utan att säga nånting eller nått och bara rikta vapen och råna dom blir inte roligt för nån överhuvudtaget och kan även kallas för maktrollspel

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka logiskt tillexempel inte ligga 200km/h rakt igenom hela stan utan anledning

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. copbait det innebär att man retar upp poliserna bara för att man vill dom ska jag en 2. fearrp man leker inte rädd i ett scenario när dom tillexempel riktar ett vapen mot ditt huvud 3. nlr när man dör och kommer tillbaka till liv får man inte komma ihåg nånting av vad som hände i förra scenariot

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt förutom att jag är väldigt aktiv i fivem och tror jag hade passat in bra i communityt

Madzn

Helper
Helper
Meddelanden
50
Trofépoäng
6
Nekad, Pga: Utveckla allt, du får göra en ny ansökan om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom