Nekad JafaarByn | Medlemskap ansökning(1bbe)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JafaarByn

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: JafaarByn

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? JafaarByn

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rawa Madjid han är född 1986 så han är 36 år gammal han är typ alltid arg men när han sitter bakom ratten lugnas han mycket huvudintresse är att köra bil dröm jobb är att vara taxi chaufför men allt funkar han gillar att trimma bilar och maxxa dom så dom blir snygga och snabba han har inge problem och är väldigt schysst när man verkligen lär känna han. Han är född i Iran men blev uppväxt i en liten stad och när han blev 35 så flytta han till avena och vill bara alla gott medans vissa inte vill han gott men så är det Rawa Madjid vill inget ont i avena han vill bara leva sitt liv jobba, skaffa barn och köra bilar men när han var mindre börja han hänga med fel gäng av personer och börja sälja droger men nu försöker han komma ur det och bli en bra människa allt han vill är bara att ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till om allt och bidra till en bra rp och inte förstöra för andra och även kan jag köra bra och inte bryta mot reglerna jag vill köra rp och hoppas ni vill ta med mig i rp världen av avena.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela med och inte alltid vinna i alla lägen tex om du blir rånad så håller du upp händerna och ger allt istället för att springa och lalla runt .

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa respekt mot andra medlemmar, ingen rasism eller nasism, RdMa inte tex att inte döda nån ifall dom inte gjort något tex att du dör sedan kommer tillbaka och dödar dom för ingen andledning för man spawnar ju om som en ny typ människa som glömt allt innan, Powergaming att inte bara tänka på sina fördelar för ett rättvist och realistiskt spel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat fivem i 1900t

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

1bbe

Medlem
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
nekad utveckla pytte lite på Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tror du klara det på nästa ansökan. lycka till mvh 1bbe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom