Nekad Jack | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jackprokin1

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 1985

Berätta om din karaktär. Leo stenström: Han växte upp i en ort utanför västerås. han var jätte intresserad av rap kulturen och då hamnade han i den kriminella värden Han var medlem i ett gäng i västerås men Leo fick bara göra små grejer som att langa och sälja. Leos intressen är att sjunga och att sporta. Leo är ganska självisk av sig och umgås mycket med vänner. Leos framtidsplaner är att bli värdens bästa rapare.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, omtänksam och rolig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Överdriven självsäkerhet, svårt att lita på människor och impulsivitet .

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett roligt och seriöst rollspel där jag gillar att utveckla min karaktär och att försöka göra de så värkligt som möjligt. Jag är bra på att hitta på intressanta karaktärer som funkar bra ihop med andra spelare så att RP:n ska bli så bra som möjligt. Jag följer alltid reglerna så att spelmiljön ska bli schysst för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag 2 år+

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man hjälper till att göra spelet roligare och mer spännande genom att inte bara försöka vinna själv , utan också låta den andra sidan vinna ibland . Det handlar om att samarbeta för att skapa en och rättvis historia, där båda sidor få chans att lyckas. på så sätt blir RP:n mer realistisk och alla kan ha kul , istället för någon alltid bara krossar den andra.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man ska göra allting i spelet som man hade gjort i verkligheten som till exempel vi säger att jag skulle ha haft en pistol mot mig då skulle jag ju aldrig börjat slå personen , eller dra upp vapen jag skulle ha lyssnat på personen och gjort som dom sagt. för i irl skulle jag ha varit livrädd.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Innebär att döda eller slå någon utan ett giltigt bakomliggande scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror att jag fick med allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom