Inaktuell j4evi6m6 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

j4evi6m6

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: j4evi6m6

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802772231/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016dd26b07

Vad är din discord tagg? j4evi6m6

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: bannadd#free.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för det var kaos på torget och eftersom att jag var där hade dom noll tollerans mot det minsta lilla. Jag körde sedan över en grabb som drygades jätte mycker. Han säger fula ord som **** osåvidare så jag väljer att köra över han. Jag ångrar det grovt när jag tänker tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag åkte runt med en bil och sedan kommer en kille i rött och söger **** och fula ord till mig. Sedan kommer det nån blå bil skit snabbt och kör över alla. Den blåa bilen jagar mig runt bensin macken och sedan tror jag han blir bannad. Jag vänder sedan bilen och väljer att köra över den där killen i rött. Jag ångrar det väldigt mycket snälla låt mig spela.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig utan jag gjorde ett misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag ör ingen problemspelare och har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte köra över han och istället prata med han eller rapportera han till staffs och låta dom hantera han istöllet för att jag ska köra över han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Top Bottom