Nekad j4evi6m6 | Medlemskap ansökning [Nasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

j4evi6m6

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: j4evi6m6

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? j4evi6m6

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ching-Ying den store. Och är en väldigt trevlig person. Han visar respekt för alla och är överallt trevlig. Han växte upp i en grov barndom men eftersom hans fina kompisar fanns lyckades han komma undan de dåliga utsikten. Hans kompisar visade hur man blev bra som person och trevlig. Ching-yings intressen är att meka medd bilar och bilar helt och hållet. Hans framtid plan är att bli lite busig hemligt. Som walter white.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, positiv och självsäker.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan vara lat, busig och kaxig om folk är jobbiga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med positiva inställningar och vara med att driva servern framåt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag är bäst på fivem rp men inte svensk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha det roligt i ett scenario. Om inte kan det vara powergaming vilket är att man struntar i rp:en och bara vill vinna ett scenario vilket kan vara tråkigt för motpartens perspektiv.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är en regel som stoppar allt men inte gör påriktigt. Asså man hoppar inte med bilen irl och då ska man inte i rp. Detär sunt för nuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, powergaming och nlr.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är bäst på rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom