järven
Ny Medlem
- Meddelanden
- 2
- Trofépoäng
- 1
Vad är ditt discord namn? vennoz180
Vilken arbetsplats ansöker du till? securitas
Varför vill du bli Chef/VD? känner att jag vill testa en lite större roll o viktigt roll inom servers rp för att höja rp nivån.
Vad rollspelar du som för tillfället? endast arbetslös medlem
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? yes jag har jobbat inom securitas men inte chef. sen har jag jobbat som chef inom bilfirmor så har koll på hur man ska utföra intervjuer o vidare.
Hur kommer du att utveckla arbetet? försöka minska kriminalitet o oseriösa spelar o försöka få de lungare på servern.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? kommer spela så aktivt jag kan och vara seriös o tillbringa roliga o spännade scenarion
Hur många bans har du? inga
Vilken arbetsplats ansöker du till? securitas
Varför vill du bli Chef/VD? känner att jag vill testa en lite större roll o viktigt roll inom servers rp för att höja rp nivån.
Vad rollspelar du som för tillfället? endast arbetslös medlem
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? yes jag har jobbat inom securitas men inte chef. sen har jag jobbat som chef inom bilfirmor så har koll på hur man ska utföra intervjuer o vidare.
Hur kommer du att utveckla arbetet? försöka minska kriminalitet o oseriösa spelar o försöka få de lungare på servern.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? kommer spela så aktivt jag kan och vara seriös o tillbringa roliga o spännade scenarion
Hur många bans har du? inga