Isak7117 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Isak7117

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Isak7117

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ange ditt födelsedatum: 7 Juli 2010

Ange ditt Discordnamn: realisak7117

Berätta kortfattat om dig själv: Enligt många beskrivs jag som en omtänksam och vänlig person med en god förmåga att sprida positiv energi. Jag är också rolig enligt många, vilket gör att jag lätt kan skapa en avslappnad och trevlig atmosfär runt mig. Detta hjälper mig att bygga relationer och få folk att känna sig välkomna och inkluderade i sociala sammanhang, vilket är en värdefull egenskap i en staff roll.

En av mina starkaste sidor är min förmåga att hantera konflikter på ett effektivt och respektfullt sätt. Jag är duktig på att förbli objektiv och lyhörd när det uppstår fel aktiga saker, och jag har en naturlig förmåga att se saker ur flera perspektiv. Detta gör att jag kan lösa i situationer och hitta lösningar som är rättvisa för alla inblandade. Genom att vara tålmodig kan jag ofta lugna ned spända situationer och föra konstruktiva samtal som leder till långsiktiga lösningar.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? minst 2 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 3 Oktober 2024

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag vill bidra till att förbättra rollspelsnivån på servern och skapa en bättre spelupplevelse för alla medlemmar. Jag har en passion för rollspel och har märkt att det finns potential att höja kvaliteten ytterligare genom att hjälpa till att upprätthålla tydliga regler och främja en positiv rp. Som staff kan jag bidra till att säkerställa att alla följer serverns riktlinjer, vilket i sin tur ökar realism i spelet.

Dessutom vill jag underlätta för de andra staff medlemmarna, särskilt de med högre roller, genom att ta hand om mindre uppgifter och vara ett stöd i deras arbete. Jag har erfarenhet av att samarbeta med andra staffs och medlemmar och lösa konflikter, vilket gör att jag tror att jag kan vara till stor hjälp i att hantera problem och ge support till spelarna. Jag är dedikerad och engagerad i att skapa en välbalanserad och rättvis miljö, där alla kan ha kul och utvecklas som rollspelare.

Vad är din uppgift som Staff? Min primära uppgift som staff är att underlätta för övriga staff medlemmar samt säkerställa att samtliga spelare följer serverns regler

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med högkvalitativt rollspel som staff och säkerställa att jag är aktiv regelbundet. Genom att vara närvarande och engagerad, kommer jag att bidra till att höja standarden för rollspelandet och samtidigt vara tillgänglig för att hjälpa spelare och hantera eventuella problem snabbt och effektivt.

Hur hanterar du stressiga situationer? På ett bra sätt, brukar oftast inte bli stressad och det förekommer inte ofta alls

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom