Nekad Isak | Ansökan som Kriminell

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Isak

Vad är ditt discord namn? Svampbob_1

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2008

Berätta om din karaktär: Emil lind är en kille på 20 bast. När Emil var liten så hade hans pappa redan lämnat honom innan han ens var född. Emil drömde om att bli tandläkare när han var liten. Men det blev inte riktigt som han hade tänkt sig. Redan som åtta år blev han indragen i kriminalitet. Han började jobba som spanare för att tjäna pengar till sin fattiga mamma. Han fortsatte att jobba som spannare tills han var tolv. Då blev han kallad till förhör av polisen för misstänkt aktivitet. Men det hände inte så mycket, han fick bara några sos samtal sen var det över. Men när Emil fyllde 15 så gick allt bara utför. Hans mamma blev dålig och kunde inte jobba. Då hoppade Emil av 9 an för att börja sälja droger för att betala hans mammas sjukhusräkningar. Men det gick bara dåligt. Emil lind blev lurad av ett gäng och jobbade i princip gratis i 2 månader. Efter det gick han med några andra för att ge honom en andra chans. Då blev han lurad igen. Det klarade inte Emil av och införskaffade sig ett vapen och sköt sedan en av dem som lurade honom. Polisen kom snabbt till scenen och arresterade Emil. Emil fick 4 års fängelse och 200 000 kr i böter. Emil fick ner sitt straff till 3 år. Så fort Emilkom ut ur fängelset gick han med ett väldigt professionellt gäng och blev snabbt hög uppsatt. Men allt gick inte perfekt, Emils mamma gick bort och det tog hårt på honom. Men han bet ihop och fortsatte med sina affärer. Hans gäng behövde tyvärr stängas ner på grund av att ledarna blev häktade och många av medlemmarna blev dödade. Nu har Emil flyttat till en ny stad där han ska försöka gå med i ett nytt gäng eller bli ledare över ett gäng

Varför ska just du bli kriminell? Jag har varit kriminell på varje server jag har kört jag har alldrig blivit av med den och inte heller en varning. Och jag har 700+ timmar erfarenhet att RPA som kriminell. Jag har varit medlem i ett gäng i alla servrar jag har kört och jag har varit boss i två servrar med så jag har mycket erfarenhet

Vilka erfarenheter har du inom Kriminell RP? Jag har jätte mycket erfarenhet jag vet alla regler och allting för slm jag sa jag har varit i flera gömg och kan alla regler

Beskriv ett bra kriminellt scenario: Ett bra kriminellt scenario kan vara att du tex har rånat en person men du dödar ju inte personen såklart för att dom gjorde ju som man sa för dom måste visa att dom inte bryter fear rp och bara rädd för pistolen eller kniven. Och ett till är tex om man har gjort ett bankrån och polisen jagar en och ibland kommer man undan men även om man inte gör det tycker jag det e roligt att polisen får tex gripa mig för då får alla ha roligt k scenariot

Berätta hur ett bra bankrån scenario går till: För planerar man ett tag före sen tar man några personer som hjälper till med bankrånet och då tar man gisslor till bankrånet. Och sen när man e dör så måste man vönta 5+ minuter för att man ska få pengarna och sen när polisen kommer så kommer redan bilarna vara parkerade utanför butiken för att man ska kunna fly och juste man ska tex från efter saker för att gisslorna ska på fri att tex ingen H1 alltså ingen helikopter och om man har 2 gisslor så frågar man efter 2 saker som tex fri passage utan spikmattor

Du är i en polisjakt med flera polisbilar efter dig, du är tungt beväpnad. Vad gör du för att ta dig ur? Man försöker att komma undan men ändå inte så snabbt att man flyger mer för backar med bilen oxh det och man kan köra på så vägar som tex mellan his och det sen kan man fixa en kompis som tex blockerar en väg med en bil och sen hoppar den kompisen in i min bil och så kör man iväg

Är det okej att skjuta vid trafikstopp någon gång? Nej man ska alldrig skjuta vid ett trafikstopp

När får du öppna eld med dina vapen? Om man tex har kört från ett bankrån med en bil och man krockar och man rpar på det och då om polisen börjar skjuta då hade jag skjutit tillbaka

Du och ditt gäng står på ett område, plötsligt ser ni att ett annat gäng är påväg mot området. Vad gör ni? Om man har gängkrig så hade man skjutit tillbaka men om man inte har det so åker man bara iväg därifrån

Berätta vad Meta Gaming innebär och hur det kan påverka det kriminella rollspelandet: Det är tillexempel om man pratar på discord med någon bör man spelar i spelet om då metar om olika saker. För man ska alldrig prata på discord bör man spelar fivem för då blir det tråkigt och man bryter mot regler då

Vad har du för mål med ditt rollspel som kriminell? Jag vill att alla som spelar med mig ska har roligt och att ibalnd ska man förlora och ibalnd ska man vinna scenariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom