Godkänd Hxeavy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hxeavy

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? hxeavy

Vad är ditt discord namn? hxeavy

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaki hernandez och kommer från afghanistan i en fattig familj. Zaki har alltid velat tjäna pengar och försörja familjen. Han har alltid velat ha dessa dyra märkes kläder och feta bilar. När han var 16 år gick han i gymnasiet och hängde med dåliga vänner och busade, lyssnade inte på lektionerna och tog sönder glas. Zaki har alltid varit intresserad i bilar hans dröm bil var en Rs6. Under 16 års åldern baxade Zaki moppar och kläder från unga och sedan sålde de för pengar så han kunde försörja sin familj. Hans pappa undrade alltid vart alla pengar kom ifrån men Zaki sa alltid att han jobbade på Mcdonalds. 4 år senare flyttar han från hans dåvarande stad till "AVENA" och försöker bli en bättre person.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär gillar bilar, stark, social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär add,adhd,autism

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp och göra bra utvecklande och höga rp scenarion med kompisar och är en person som respekterar alla oavsett hur de ser ut eller är

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat allt från trakten rp till wombat rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna varenda scenario och att det ska vara kul för båda partnerna

Vad är suntförnuft för dig? t.ex. du är på en motorväg och 50 meter bort är det en polis bil och du väljer att skjuta oavsett och inte tänker realistiskt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, sunförnuft, powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Sleminem

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Granskar

Sleminem

Helper
Helper