Inaktuell hugo jernberg | Chef-jobb ansökan [Nario]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo jernberg

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: hugo jernberg

Vilken arbetsplats ansöker du till? Polismyndigheten

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli chef över dett yrke för jag kan verkligen mycke inom poliskåren för jag har suttit som polis chef på väldigt många servrar innan plus att jag har rpat som polis i 7 år och sen så tycker jag att den som är polis chef i nu läget kan inte sitt jobb och därför vill jag ta över detta jobb för att få i ordning kåren så alla kommer ha de roligt för om polisen lallar så kommer kriminella också lalla men om jag bli chef så kommer jag styra upp kåren så dom inte lallar alls plus att jag kommer anställa folk som verkligen är mogna för detta jobb för jag kommer inte anställa någon för att de är roligt sen så vill jag ha denna plats för jag vill ha denna kår så bra som de bara går att lösa för jag vill lixom inte ha en polis kår som inte kan hur radion fungerar och alla pratar i munnen på varandra plus att polis chefen nu inte kan bete sig heller ute i fälltet för han kan inte prata i radion riktigt och han lallar väldigt mycke så jag vill ta över hans plats för att visa att denna polis kår är väldigt seriösa och kan bete sig och då kan alla på denna server bli bättre för om polis kåren blir bättre då kommer alla på denna server bli bättre i slutändan

Vad rollspelar du som för tillfället? inget

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? de har jag för jag har suttit som polis chef på väldigt många servrar tidigare och jag har byggt upp flera polis kår i tidigare fall och jag vet hur amn sak bete sig när man är polis chef och man ska vara mogen för den platsen sen så vet jag hur man ska bete sig ute på fälltet sen inne på station för man ska lixom inte stå på skott banan och bara skjuta hela tiden för den som är polis chef nu riktar vapen på polis station och skjuter på skott banan hela tiden och sen så är hans rp väldigt dåligt och en sån polis chef är jag inte för jag har varit väldigt bra som polis chef tidigare för jag har lixom rpat som polis chef i 3 år i rad så jag har väldigt många kunskaper inom detta yrke och då vill jag bli polis chef på denna server så allt bra så bra som möjligt

Hur kommer du att utveckla arbetet? ag kommer först att få till denna kår så alla är seriösa inom detta yrke och sen så kommer jag göra så alla kan bete sig inne på station och ute på patrull sen så kommer jag hålla utsättningsmöte varje dag för att jag kommer dela upp dom för just nu så är de väldigt många poliser som åker själv och kör runt bara occh de kommer jag ändra på för jag kommer göra som irl typ att man åker 2 och 2 i bilar för man vet inte vad som kan hända ute på fältet de kan komma en skottlossning och sen är man själv lixom och då kan man dö om man har den oturen sen så kommer jag stoppa ansökningarna ett tag för att jag vill bygga upp denna kår för att alla poliser ska bli så bra som de bara går

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag är en väldigt seriös och en väldigt mogen person och sen så kan jag väldigt mycke inom detta yrke för jag har suttit som polis chef i 3 år förut och jag har väldigt många kunskaper inom att vara en polis chef occh sen så vet jag hur man ska bete sig för man ska inte hålla på att lalla runt eller något sånt för jag är ingen sån person för jag är en väldigt seriös och en väldigt bra polis sen så kan jag förbättra en polis kår som har varit dålig till att den är bra igen för jag kommer göra så hela denna polis kår kommer bli seriösa och om jag får till de då kommer de bli roligare rp ifrån alla andra som spelar på denna server för jag vill att alla ska kunna ha de roligt på denna server för jag vill inte att en polis kår ska vara lallig eller något och därför skulle jag passa bra som en polis chef för jag kan väldigt många pl lagar och vet hur man ska bete sig sen så är jag väldigt mogen för min ålder

Hur många bans har du? ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom