Nekad hjalmarrio | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hjalmarrio

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: hjalmarrio

Ditt namn: Hjalmar

Ange ditt födelsedatum: 10 Juni 2008

Ditt Discordnamn: hassanrabat

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: ungefär 3 timmar om dagen om inte mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? inte super länge men nån månad tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad på server? har aldrig blivigt bannad

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för att jag vill kunna vara mer ansvarig för rpn på servern jag är en person som vill se väldigt hög rp nivå för att då tycker jag det blir roligare att spela. Men vill också kunna hjälpa folk att bli bättre på att rpa speciellt kring den kriminella delen. Jag tänker också att server vakt är en bra början. vad jag menar med den kriminella delen är tex att jag vill berätta och hjälpa folk att rpa på ett bättre sätt om jag ska ge ett exempel nu på dirketen kan vara att folk speciellt dom kriminella att dom aldrig rpa för andras skull med det vill jag säga att man spelar altid för att man själv ska vinna. berättar gärna mer muntligt

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Jag skulle säga att hålla lite vakt under tiden man rpar. Man spelar på som vanligt med om det händer nåt som bryter mot reglerna osv så kan man hjälpa folket lite mer och visa dom rätt. Alltså lite mera ansvar

Varför vill du bli servervakt på servern? Är inte detta samma fråga som ovan?

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Kortfattat att man abusar sitt förtroende man får som server vakt man kanske använde sakerna man får i rollen som server vakt på sig själv som hjälper en på ett sätt som är emot reglerna. Och detta kan förekomma på många olika sätt men ett sätt kanske är att man kanske blir lite för frusterad under ett scenario att man ska revive sig själv under en skottlossning för att man dog. Som sagt berättar jag gärna mer muntligt.

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18