Nekad Hiven | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Hiven

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Hiven

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? geggago_pro33

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från somalia och har 6 syskon och han heter Mustafa. Mustafa växte upp på en gård nära en hamn. Där skikade dem mat till andra genom en Somalsk Cartel. Det blev en tor pariod i somalien och då kunde dem inte smugla mat till cartelelen så då blev dem arga för att dem inte kunde få pengar. Där effter kidnappade cartelen Mustafa, hans syskon och hans föräldrar. Dem döddade hans föräldrar och använde barnen till slavar. Några månade senare så blev Mustafa väldit sjuk och cartelen la han i en sopsäck och kastade ner han i ett hav. Han kom ut från påsen och sedan kom ett fartyg och hjäpte honom. Fartyget åkte till sverige och där har han bort tills han blev 22 och idag är hans största dröm att åka till solalien och befria sina syskon. Mustafa har även små intre om bilar/motorer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han kan engelska, extremt bra rp med erfharenhet av 4,5 år, extremt bra på o köra bil

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han har inte så bra talförmånga,blir sur ganska lätt, blir skitnödig väldigt enkelt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en fair rp där jag kommer bahandla folk som de behandlar mig och grundreglerna är inga problem för mig i fiveM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelan på Valon innan unive,unity,bryggan,xr roleplay,nightshade roleplay,Unity,Valize,Velo och massa mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda kan vinna och att de kan vara kul om även motparten vinner.

Vad är suntförnuft för dig? Endligt mig är det rättvisa och lämpliga tillfällen som t.ex. om någon ska göra någe till aftonbladet så behöver man inte komma mde en bill eller cyckel och köra över eller peka finger

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja, vdm=veichle death matck när man kör över någon, rdm=när man dödar någon av ingenanledning,c logg=när man lämnar under scenario, fearrp= när man är t.ex har en gun riktad och man börjar slå personen det är ej fearrp utan man måste vara som i verkligheten

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja mitt namn på steam är geggago o på dc är det geggago_pro33

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig,

Top Bottom