Godkänd Hesi | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
Användarnamn: Hesi

Ditt namn: Abdi

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2008

Ditt Discordnamn: Ha33.

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Softar runt fixar dhl får in cash o hjälper ta folk till sjukhuset samt åker runt med kompisar.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ca 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 5 gånger eftersom har blivit bannad för lall i 30 min o ngn gång för RDM osv.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Eftersom jag vill hjälpa till med att kolla runt p server o kolla om någon bryter mot reglerna för att då säga åt dem eller sparka dom för att de gör fel.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej har aldrig varit blacklistad.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Kolla runt på servern kolla vad folk gör kolla vad som händer runt ett visst område o kolla om någon gör fel för att då kicka o skriva anledningen som t.ex om någon dödas p dhl för ingen anledning

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag tycker att jag är mogen nog att passa som servervakt och kan också hjälpa till med fler saker på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att t.ex en servervakt/mod/polis använder sin egna makt för egen vinning abuse är som servervakt kan man korruptera genom att banna oskyldiga folk som bara varit jobbiga mot en detta är en ''korrupt servervakt'' och abuse är typ som bug abuse som är att man ''utnytjar en bug'' som t.ex jobb abuse typ som polis då de kan vinna i varje situation pga deras roll/jobb man kan också servervakt abuse som är att banna oskyldiga folk för att de t.ex dödat dem i rätt ställe o i rätt situation

Top Bottom