Nekad Hesi | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
Användarnamn: Hesi

Vad är ditt discord namn? ha33.

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag har en riktigt stor passion för fordonsbranchen då jag gillat fordon som liten, Jag tycker att jag även är en bra ledare som kan leda sitt lag till att uppnå vårat krav samt sprida glädje och få alla att vara trygga och att bli chef/VD på meko är mitt nästa steg i arbetslivet

Vad rollspelar du som för tillfället? Krim o medlem eftersom det är det som är roligast. Men hade gärna testat vara chef på meko.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej har inte spelat på några andra serverar

Hur kommer du att utveckla arbetet? Genom att göra mål som t.ex fixa viss antal bilar på en dag och uppnå det målet och få alla att känna sig trygga genom att dela skämt med dem samt jobba med dem och lära dem hur man reparerar bilar. Även skapa bättre kommunikation med arbetarna. Även skapa en social media för meko.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Eftersom jag är så angasherad i fordonsbranchen och jag är mogen nog för att hålla mig lugn och fixa bilar, få in mer arbetar, göra meko känd, få mer kunder in o laga sina bilar och jag tycker att jag är allmänt bra och rätt så desperat för att få jobbet på meko för att jag är så intreserad i fordonsbranshen

Hur många bans har du? ungefär 5 om inte lite mer men har inte varit bannad på länge eftersom att jag vet vad jag gör nu

Top Bottom