Nekad Hesi | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
Användarnamn: Hesi

Vad är ditt discord namn? ha33.

Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen

Varför vill du bli Chef/VD? Jag skulle vilja bli VD/CHEF för meko pga att jag har en stor passion för fordon och vill utveckla mekonomen. Jag trivs med att leda och skapa en kultur för medarbetarna. Jag blir motiverad till att arbeta när jag leder arbetet och jag ser chef roll som mitt nästa steg i mitt arbetsliv.

Vad rollspelar du som för tillfället? Krim o medlem eftersom det är det som är roligast. Men hade gärna testat vara chef på meko.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer sätta tydliga mål för mina arbetare och medlemmar, fixa effektivare arbetssätt, utveckla arbetarna på bästa sätt möjligt och få dem att känna sig trygga.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Eftersom jag är mogen nog och vill det bästa för mekonomen och kommer göra mitt bästa för att nå alla mål

Hur många bans har du? ungefär 5 om inte lite mer men har inte varit bannad på länge eftersom att jag vet vad jag gör nu

Top Bottom