Intagen Hesi | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
Användarnamn: Hesi

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2008

Ange ditt Discordnamn: ha33.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag e en 08 som gillar att spela tv-spel samt basket. Jag gillar att spela fivem som tv-spel eftersom det är det ända jag kör just nu så jag kan vara online rätt sålänge

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv rätt länge beroende dag men jag är aktiv runt 6 timmar per dag om inte mer. Eftersom jag måste göra andra saker också

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem i ungefär 3 månader då jag fastnat för denna fantastiska servern samt modsen. Och alla saker man kan göra på avena

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff eftersom det är servern jag kör på och jag gillar den jätte mycket för att det inte går att tröttna på den och jag vill hjälpa till med att hålla ordningen på servern t.ex att se till så att ingen bryter mot reglerna och så att ingen hetsar i chatten. Jag vill också bidra till avena eftersom jag bryr mig om den och jag vill bidra till något jag gillar. Jag gillar även att hjälpa andra med saker som support t.ex när det hänt ett bråk och vill försöka lösa bråket så att det inte eskalerar och blir värre än vad det var innan jag vill även hjälpa folk som typ har klippt en situation o sen typ dra in dem i support o fråga varför. Jag vill även förbättra och påverka på servern så att den blir bättre än vad den redan är. Jag vill även bli ännu bättre på konfliktslösning än vad jag redan är.

Vad är din uppgift som Staff? Att se till så att alla i servern följer reglerna o ingen bryter reglerna så att det blir en rolig rp upplevelse för alla som är inne och så att ingen slutar köra på servern pga en sak som inte skulle hänt, hänt. Min uppgift är att även banna folk och svara på reports ingame. Även på att sitta supp o hjälpa folk med deras problem beroende på mina ansvarsområden. Men mina uppgifter som staff är att se till så att alla följer reglerna och även se till så att alla har en härlig RP upplevelse och så att ingen förstör.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Beroende på vilka ansvarsområden som jag väljer men jag ska välja RP och Support och då ska jag bidra till att sitta support och hjälpa folk samt lösa problem som uppstår och inom RP ska jag svara på reports samt banna folk om de gör fel och hjälpa nya staffs när jag varit staff lite längre tid.

Hur hanterar du stressiga situationer? Genom att ta ett steg tillbaka ta ett andetag försöka lugna ner situationen så att alla kan berätta en gång i taget så att jag kan fatta vad grälet börjat om sen kan jag även fråga andra staffs om råd typ hur ska jag lösa detta men jag skulle försökt lösa det först själv och om alla börjar prata i mun på varandra så mutar jag en av dem och låter han förklara sin sida och låta han andra beskriva sin sida efter.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Pinga inte staff managers i din ansökan är du snäll. Dem kommer att läsa din ansöka så fort dem har tid och söker nya staffs.

HaZe

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
6
Pinga inte staff managers i din ansökan är du snäll. Dem kommer att läsa din ansöka så fort dem har tid och söker nya staffs.
Aha visste faktiskt inte d för såg massa andra göra d sorry kmr nt hända igen

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38