Godkänd Herman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
30
Trofépoäng
6
Användarnamn: Herman

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman

Vad heter du på discord? Herman

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? att bidra till Avena och se till att nya och befintliga medlemmar trivs. Att vara en del av ett växande servern och hjälpa till att bygga en positiv atmosfär. ge alla nya medlemar chansen att köra på avena. Genom att hålla reda på nya ansökningar, introducera spelare till servern och se till att allt går rätt till, kan man skapa en bättre upplevelse för alla.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har god erfarenhet av att kommunicera och samarbeta med människor från olika bakgrunder. Jag har tidigare arbetat med att hantera frågor, lösa konflikter och ge vägledning till både nya och erfarna medlemmar. Jag tycker om att hjälpa andra och vara en resurs för dem

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Visa respekt för andras åsikter, bakgrund och känslor. Även om du inte håller med någon, är det viktigt att lyssna på deras perspektiv och ge dem utrymme att uttrycka sig.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill bidra till att skapa en server där alla, oavsett erfarenhet eller bakgrund, känner sig välkomna. Det handlar om att säkerställa att nya medlemmar får en positiv första upplevelse, och att alla medlemmar känner att de har en plats där de kan vara sig själva.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Alla medlemmar ska behandla varandra med respekt, oavsett bakgrund, erfarenhet eller åsikter. Detta innebär att inte tolerera trakasserier, mobbning eller någon form av diskriminering.
Alla medlemmar ska behandla varandra med respekt, oavsett bakgrund, erfarenhet eller åsikter. Detta innebär att inte tolerera trakasserier, mobbning eller någon form av diskriminering.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ansvara för att granska och hantera medlemsansökningar på ett rättvist och noggrant sätt, baserat på serverns regler och värderingar.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? jag brukar vara väldig aktiv på helger samma på vardagarna

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? INget alls faktiskt det var allt!

1bbe

Medlem
Meddelanden
58
Trofépoäng
8
plos rep

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

.adde_

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
135
Trofépoäng
18
Din Medlemskaps Ansvarig ansökan har godkänts.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom