Henrymannen321
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Henrymannen321
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry
Vad är ditt discord namn? h3nry104
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter niklas jag växte upp i rinkeby, Jag har ett intresse för bilar och poliser och vill bli en polis.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är bra på rp'a, jag försöker mitt bästa och jag är aktiv
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär har en dålig bakgrund, har dyselexi och är agresiv
Vad kan du bidra med till serverns RP? göra det till en bättre miljö
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag rpade mycket i unive förut
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och man ska ha bara roligt och inte bara tänka på vinna senarios
Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka logiskt
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen vdm och ingen metagaming och inte rdm
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej kan inte tänka på något specielt.
Vad är ditt namn i verkligheten? Henry
Vad är ditt discord namn? h3nry104
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter niklas jag växte upp i rinkeby, Jag har ett intresse för bilar och poliser och vill bli en polis.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är bra på rp'a, jag försöker mitt bästa och jag är aktiv
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär har en dålig bakgrund, har dyselexi och är agresiv
Vad kan du bidra med till serverns RP? göra det till en bättre miljö
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag rpade mycket i unive förut
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och man ska ha bara roligt och inte bara tänka på vinna senarios
Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka logiskt
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen vdm och ingen metagaming och inte rdm
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej kan inte tänka på något specielt.